1:53
ARBEIDS­MARKT­­COMMUNICATIE
Wervingsfilm Supervisors voor KwikFit
ARBEIDS­MARKT­­COMMUNICATIE

Veel bedrijven kampen met hetzelfde probleem. Ondanks tientallen reacties per vacature, reageren de echte toppers niet. Li Moon Business ontwikkelt arbeidsmarktcampagnes en helpt bedrijven en instellingen de toppers te werven die nodig zijn om de groei voor de toekomst veilig te stellen.

Het belang van arbeidsmarkt­communicatie: toptalenten worden steeds schaarser

Als werkgever wil je het liefst alleen maar topkandidaten aannemen. Of het nou is voor de vacature van servicemonteur, marketing manager, sales directeur of senior java-programmeur, de beste mensen maken jouw bedrijf beter. Maar willen die topkandidaten wel bij je werken?

Veel bedrijven kampen met hetzelfde probleem. Ze hebben een mooie groeidoelstelling en om die te realiseren, stellen ze hoge eisen aan kandidaten voor vacatures. Ondanks tientallen reacties per vacature, reageren de echte toppers niet.
arbeidsmarktcommunicatie is om die reden voor veel bedrijven essentieel. Als werkgever ben je ook een merk. En als werkgeversmerk kun je veel aantrekkingskracht hebben, maar dat is in de praktijk lang niet altijd het geval. Veel werkgevers worstelen met hun imago.

Arbeidsmarkt­communicatie: werken aan je imago

Een goed salaris is voor de helft van de werknemers een randvoorwaarde. Zonder een goed financieel bod heeft iedere werkgever een wervingsprobleem. Is het salaris op niveau dan wil dat nog niet zeggen, dat de toptalenten ook daadwerkelijk voor je kiezen. Nu de arbeidsmarkt weer aantrekt, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om als werkgever zichtbaar te zijn.
Kandidaten willen zich persoonlijk kunnen ontwikkelen en bij bedrijven werken waar de sfeer optimaal is, waar mogelijkheden zijn om flexibel te werken en waar het personeel trots is op het bedrijf, de geleverde prestaties en de maatschappelijke relevantie. Om die reden zetten veel werkgevers arbeidsmarktcommunicatie in. Zij laden hun merk als werkgever om trots en aantrekkingskracht te creëren. Hoe groter de aantrekkingskracht, hoe beter de Employer Value Proposition.

Arbeidsmarkt­communicatie: vertel je verhaal!

Elk sterk werkgeversmerk heeft een Employee Value Proposition (EVP) als basis. De periode dat je tijd voor geld ruilde is al lang voorbij. Work is more than a job. Salaris is een randvoorwaarde, cultuur een belangrijke toegevoegde waarde.
Li Moon Business vertaalt de bedrijfscultuur van opdrachtgevers al sinds 2003 in resultaatgerichte arbeidsmarktcommunicatie, waarmee met succes medewerkers worden geworven. Van de werkvloer tot de hoogste managementlagen. Tot onze opdrachtgevers behoren BP Nederland, Detailresult, KwikFit en waterleiding PWN.

Bij Li Moon Business ontwikkelen we je arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met hoofd en hart. Een boodschap overbrengen is effectief als dat verhaal mensen raakt. Recht in het hart. Een boodschap die het hart bereikt, nestelt zich in het hoofd. Zo helpen we bedrijven en ondernemingen groeien. Ook groeien? Vertel ons vrijblijvend jouw verhaal dan vertellen wij hoe wij je daarbij helpen.

Meer informatie? Mail Alexander!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul je het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!